Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
angie çizdiğim resim duruyor mu merak ediyorum…….yoksa küstüğümüzde yırtıp attın mı…
 
Konunun müdavimi onu yorumlamakran kimseye sıra gelmiyor konuya biraz es ver kenks
 
Bu gün konserden canlı yayın yapcam cağnıma 😘

Sevdiğim bir şarkıdan bir küplecik bırakayım senin için buraya üzümlü kekim..dd
"Ji hesreta te dîn dibim, har dibim, bê war dibim
Kal dibim, bê hal dibim"
 
Son düzenleme:
Gök kuşağı gibi adam. Renk renk.
 
Diğer tüm forum sahiplerinden farklı.. üyeler arasına karışıyor…muhabbet ediyor.. hal hatır soruyor..X bize neler etti.. “aaa” desek banlıyordu skj yüzümüze bakmadan konuşurdu.. havalıydı sjk ama tabi ondan sonra geleni görünce X’i aradık… bu sefer gelen gideni aratmadı..
 
Forumun imami

Diğer tüm forum sahiplerinden farklı.. üyeler arasına karışıyor…muhabbet ediyor.. hal hatır soruyor..X bize neler etti.. “aaa” desek banlıyordu skj yüzümüze bakmadan konuşurdu.. havalıydı sjk ama tabi ondan sonra geleni görünce X’i aradık… bu sefer gelen gideni aratmadı..

Okuyunca niye jilet abiyi hatırladım... 😂

 
Geri