Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 38 gün önce görüldü
Tatilin hayırlı olsun.Yılın en kontrolcü annesi;d
 
Ya senin bu oyunda ne işin var. Buralar benim mekanlar, bi gider misin 🙄
 
Lanem lanem lanem :* Anna ile atışmalarından alıntılaşmalarından çok eğleniyorum, eskisi gibi çok goygoya katılamıyorum çünkü gökçoş… jfjf İyi ki geldin Betüşüm, bence çok da güzel bir zamanda geldin. Öperim.
 
Forumcu oldugundan olabilir. Forum kulturune hakim yani. 😎

Ama sen baska bi sebeple soylediysen, onu da bilmek isteriz. :d

Gecmisler olsun dileklerimi iletiyorum.
 
Okumaktan çooook hoşlandığım bir üye✨
Keşke daha önce gelseydi buralara, daha komik olduğum zamanlara denk gelirdi, daha eğlenceliydim… anacım şimdi bu saatlerde uykum geliyor
 
Larim ya hakkaten cok hissediyorum yokluğunu 🥰
Anna hanimcimla gönül eglendiriyim yoklugunda onunla avunayim diyorum ama yok boslugun dolmuyor🤭 😘
Anna hanimciima da bi opucuk kondurayim şurada ne olur ne olmaz görür filan. ilkizler burcundan tırsıyorum biraz 😄😘
 
Havayı dişlerken dişlerinin arasına birşey kaçiyor mu acaba
 
Geri