Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Ayşem doğru diyorsun ama sülümanın çok cimri olduğundan haberin yok sanırım :/
 
Su an ki yorumlari cimrilikten degildir ama di mi? Asds

Gelip beni de yorumlasin bakim @Min Afssf avatar nerede? Gidiyor musun?

Ayh, ben Marla'yi yorumlicaktim... guzel kadin, ates yakilan yer neresi idi oyle, o manzaraya icimiz gitti.😍
 
Magi_Filmi_Afişi.jpg


Bu film geldi birden aklıma.Filmi izlediyse anlar.

Marla idi


Mlshc : Melis hacı olmalı
 
Ayh... Bi an benim icin oyle 1cagrisim yapiyor dusuncesinde sandimdi...
Ama Marla icin de yapilmaz ki o. Adsf

Nicki bana hep su sarkiyi animsatiyor;


Ne cok dinlerdik, berdusum berdusum diye dolanirdik... asdfd
 
Geri