Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
Hakkında bişey düşünmeme gerek yok tanıyorum , meraklılarını da aydınlatayım .
Kendisi bir aşirt ağasıdır 45 köyü , 1500 büyük başı , 2500 küçük başı 5 bin tane de marabası vardır bildiğiniz
Kroyum ama para bende diyenlerden kjkjkj
 
Geseli olması ve aktif olduğunda özlü sözler yazıp çıkması dışında pek tanımıyorum…
 
siz hangi takımlısınız eftelya hnm, hiç denk gelmedim galiba. geldiysem de unutmuşum… kendi de sempatik, burada mis gibi yaşayanlardan, olaysız olaysız. hep ılımlı, anlayışlı bir yanı var sanki.
 
Sorma gece biraz enerjiyi yüklenince böyle oldu. ))

Hamaratin başkenti :))
 
bu aralar fazla sakin, böyle sakinleştirmeye çalışıp duruluyor falan hayır olsun inş…
 
  • Kusmak
Tepkiler: ne
Genel olarak iyi huylu gördüğüm birisi. Sadece içinde "erko" geçen cümlelerini beğenmiyorum.
 
Önceden Sadenin kimseyi yorumlamasına izin vermiyordu, şimdi Sadeyi kimsenin yorumlamasına izin vermiyor.

Hemen altına gelip bak yazmışsın diyor.

#ZanaMağdurlarıPlatformuEşSözcüsüSade
 
Geri