Kahve efenim kahve ara sıra cee diyip kaçıyorum kdkdkdBen hala kendisini diğer forumda göremedim… farklı bir nick kullanıyor sanırım. :d
Kendisine gelecek olursak çok eğlenceli esprili bi yapısı var aynı zamanda çok sempatik arkadaşları tarafından çok seviliyor