Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Konu böyle bir konu değil Sevgili Gemiler. Düşünmemek elbette bir tercih fakat bu konuda ne düşündüğümüz soruluyor ne düşünmediğimiz değil.

Stockholm Sendromu'nun enerjisine bayılıyorum. Dostlarına karşı kollayıcı tutumu ve kimi zaman dozu aşan bir tavra karşın öfkesini kontrol edebilme yönünü takdir ediyorum. Bu yılı hayatının aşkını bularak neticelendirmesini de ayrıca diliyorum. :)
 
Herkes gibi yanıldığı zamanlar olsa da, iyi gözlemliyor ve analiz ediyor.
 
Forumun en eskilerinden, karakteri oturmuş sessiz sakin takılan, bazen muhabbet ettiğimiz nadir kişilerden :)
 
Lawyer yorumlarını beğeniyle takip ettiğim biri. Yorumlarından oturmuş bir karakter olduğunu anlayabilmek mümkün. Ağırbaşlı ve aklıselim bir karakter. Yorumlarını daha çok okuyabilmeyi ve kendisini daha fazla görebilmeyi isterim.
 
sevgili W, nerelerdeydin vallahi gözüm yollarda kaldı herkes gibi….. tatilini güzel yapıp aramıza döndüğünü umuyorum… işler seni bekler :d
 
  • Ablan Star
Tepkiler: W
yok neden çarpılayım en az plesk kadar ben de sizi sordum ama insanlara değil, bu doğru… “acaba nerede?” diye her foruma giriş yaptığım zaman gözlerim sizi aradı… yeminime kuran…
 
  • Kahkaha
Tepkiler: W
İnanma w’ciğim. Ben profiline yazdıktan sonra yazıp sordular seni. En vefalı sevenin benim. Üstelik Hollanda hayallerim de yok jfjfjfj
 
  • Kalp Gözler
Tepkiler: W
Valla kankeyto adam gibi durana ne kadar sevgi doluyum Melisin profilinden görebilirsin. Sirke de olabilirim şarap da tamamen nasıl gelindiyse öyle oldum… hfjfj
 
YA ABİ Bİ BIRAKIN DA İKİ W İLE KONUŞAYIM YA… NE GİRİYORSUNUZ ARAYA?

Öyle işte sevgili w, profilin çok tatlıymış…
Karavan vlog ne zaman gelir???
 
  • Beğen
Tepkiler: W
yemin ettim sevgili W, cemaat abileri yalan söylemez.. bu arada işin şakası ciddi anlamda gözlerim aradı.. bir daha ortadan kaybolmayın..

nickimi beğenmediler ama benim üstüme bence tam oturdu :d
 
  • Hehe
Tepkiler: W
Geri