Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Yemin ediyorum inşallah kız çağız yine bana denk gelmemiştir diye girdim konuya aaa birde ne göreyim yine yeniden ben :(
 
Söylesin tsmden bir eser o da güzel söylüyor

Eftelya hakkında "kararinda bir kadin " diye düşünüyorum
 
Her ne kadar tatlı sözünü yerine getirmese de forumda bende değeri nadir olan 1-2 kişiden biri. :p
 
üstteki üye olayı bitmiş artık alıntı yapıp yazcaz anlaşılan

üstteki üye düşündürürken güldürüyo güldürürken işetiyo falan bence çok mütüş komik biri
 
Geri