Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Hanim hanımcık kelimesini asla kabul etmiyorum değilim çünkü kim bana ne zaman ne verirse onu alir her zaman ama tartışacak bişey kaldığını düşünmüyorum çünkü forum yeterince zarar gördü bundan burası kafa dağıtma yeri benim için en azından herkes biraz olgunlaşmali bence
 
Aklıma bi şey geliyor da yazmiycam fjjfjfn
Ama seviyorum ya geseli de olsa <3
O benim için doğulu nfnfnnf
 
Geri