Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Hep yabancı dinliyooooooo...
Arada pıçaklayasım gelmiyor değil...
 
Olur olur bir tane de pıçak yarası eklerim, problem değil…
Fenerbahçe tutkusu başka ama eskiye göre azalmış gibi.
 
Maç yok, sezon başlamadı. Bir de cayillerle söppeti kestim kfjjfj
 
Yeni üye sanırım ya da ben yeni görüyorum. Nick değişmiş de olabilir ya da şey araştırılsın
 
Hani kaliba vursak tek basina 10 tane adam eder.
 
Geri