Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
eniste boyumuz, benim açımdan bir aykırılığını görmedim. Kendi dünyasında biri. Sadişi üzmesin...
 
Angie , yavas yavas kabugunu kirip olumlu yonde bitirim olan bir kardesimiz. Tanimam ama cook eskiden beri forumda rast gelmisimdir.
Bu arada 40'a yaklastim boy degil en fazla boomer oluruz asfkj
O kadar enisteboy diyorsunuz ama bir kere de beni birinin uzmemesi gerektigi ya da uzebilecegi hususuna deyinmiyorsunuz asfkj
 
İlk üye olduğum zamanlarda tanıdığım ilk insanlardan gayet aciksozlu yapmacık olmayan birisi
 
Çok uzun zaman olmamasına rağmen sanki yıllardır tanışıyormusuz hissi veren samimi sevecen birisi seviyorum kendisini
 
Bazen dünyayı yönetsin diyorum ama bazen de bizi mi dolandırıyor diye düşünmüyor değilim..
 
Çiçeği burnunda yöneticilerde, henüz yöneticiliği konusunda fikir edinemedim ama iyi gibi.
 
Kendisi de tam bir hanımefendi ancak konu Fenerbahçe olunca tam bir şeeyyyytaaannnnn…
 
Geri