Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Xasthur'muş ya la.

Çok ağır, güzel, kayış gibi müzik zevki var. Şarkı araklanacak adam tam.
 
Ne yazayım diye düşünürken tam Azer bülbülün bu şarkısı geldi aklıma

duygularım darmadağın

KJLHKJKBKJLHLJKKJK
 
Cuma mübarek gün
Cumartesi,pazar tatil
Pazartesi sendromlu
Salı sallanır
Çarşamba çarşafa dolanır
Perşembe ise perişan olmasın diye sanırım
sevgili @Sade ahahaha
Sana grlecek olursak duruşu çizgisi belli narin hanım hanımcık bir üye …
 
Hımm sevilebilir gibi bakcezz… bir üstteki içindi kjkhkhkb
Larien~> nötr…
 
Kendi halinde takılanlardan gibi, herhangi bir problem yaşadığını görmedim. Fotoğraflarda biraz da gülümser ise süper olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kim
Geri