Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
İyi ve komik ama bana hunter diyor
Aradayım suanda karar veremedim
 
süregelen alışkanlık başka bi sebebi yok
forumsala evrildim diyosun hım
 
Bazen şaşırtıyor. Gsliliği dışında fazla tanımıyoruz. Biraz kendini saklayan gillerden mi acaba? :p
 
ne yönde şaşırtıyorum acaba:emoji_rolling_eyes:
angie çok eskiden bildiğim biridir .)
 
burada bi iki dost var tabi sizlerde varsınız arada bakıyorum keyfime öyle daimi değilim:d
Daha kendi admin olduğum forumda daimi olamıyorum öfşslckc

Gizemliymis :D
 
kişisine göre olabilir gayet şeffafımdır .)
lareina bence en iyisini yapıyor aslında admin felan da olmamak lazım sıktı .)
 
Eskiden aşina olduğum bir isim genelde Galatasaray konularıyla hatırlıyorum
 
Bende ikici kez görüyorum geçen hafta falandı galiba tuttu tutmadı oyununda görmüştüm
 
Yalana takılmış bu ara hjfjfj
Geseli olmasa güzel olabilirdi
 
valla doğaçlama gelişti bi sorumla başladı herşey sende 7/24 diyince .)))
forumsalın kurucusu olabilirmiş .)))
 
Espri yaptım orada. Yalan söylüyor olsam sence paylaşır mıyım? Jjdjfn ama yalansız tek insan tanesi yok. Çoğu yorumlarım trollük sayılabilir.
eee ne zaman FBli oluyorsun....
 
Geri