Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 38 gün önce görüldü
Gurbetçi şakalarıma alınmayıp gülecek kadar olgun. Kendisinin dediği gibi milyon yıldır buralardayız ama pek bir iletişimimiz olmadı. Değiştim. Ben eskiden daha etliye sütlüye karismayan sadece siyaset, din üzerine yazarken. Şimdi daha bir şebeğim. Yaştan gaaba.

Sevgiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: W
İnsanlara uzagım çokta inandırıcı gelmiyor zaten insanlar

Eski dosta olsa iyi insandır Allah işini gücünü rast getirsin karakterlidir
 
Geri