Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Yayinlari güzeldi eskiden , hala yapıyor mu bilmiyorum ama her yayininda bı bomba patlatirdi :D
 
hala arada sırada aldığım bir yer var :d ama maalesef eski enerjim kalmadı…
eğer alırsam çıtlatırım sana :d

Sanırım münazaradan dolayı aramız açıktı….
eskidendi abi, eskiden…. İyi biri, severim.
 
Deli manyak ruh hastası keyif iş adamı. İş adamı. İnceyi kestiniz mi? Hıhıhı. Şşş;)
 
Burnu güzel neşeli eğlenceli İstanbul laydisiiii

Kim doğru yolda çünkü gsli
 
Kızımın popülerm diyorum inanmiyorsun gkfkfkd oda çok güzel giyiniyor zevkli tam bir yaz insanı kendisiii neşeli cıvıl cıvıl
 
Güzel bir kız. Fazla zayıf. Daha neresine zayıflayacaksa... Bence kilo bile almalı. Jfjfj
 
Geri