Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Sever sayarız o ayrı hemşerimiz dostumuz kardeşimizdir eywallah .
Ama geçenki açıklamalarını tatminkar bulmadım tabiki bu onun değil benim sorunum saklıyoruz konuşmayı kelime aralarında hala bir tutarsizlik var zamanı gelirse alıntı yaparız
Sorun olmaz degilmi abi
 
Sever sayarız o ayrı hemşerimiz dostumuz kardeşimizdir eywallah .
Ama geçenki açıklamalarını tatminkar bulmadım tabiki bu onun değil benim sorunum saklıyoruz konuşmayı kelime aralarında hala bir tutarsizlik var zamanı gelirse alıntı yaparız
Sorun olmaz degilmi abi
Hayır yapamazsın dostum. Özelde senle benim aramdaki bir konuşma neticede. Birbirimize sayıp sövmedik, iki medeni insan gibi diyalog kurduk. Senle benim aramda özelde alıntı yapabilirsin pek tabii o ayrı.

Oyuna ilişkin yorumum ; Bence olaylara objektif bakma yetisini öfkesi bazen törpülüyor.
 
Sadece oyunlarda görüyorum kendisini. Herhangi bir konuda fikir beyan ettiğine şahit olmadım hiç.
 
insanlar hakkındaki analizleri yetersiz biri. mlsf…. nyc
eftelya uyumlu biri
 
yine mi sen eftelya xd ahah. seviyorsun bu oyunu. bir de anlık bölümünde çok denk geliyorum :d kamera neden net değil:(
 
Geri