Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
eskisi gibi onlayn değil mavi.. çünkü analık…. sevdiklerine bağlı vefalı biri olduğunu düşünüyorum
 
Tanımıyorum. Foruma göre altın üyeymiş, sürekli yükselen bir değer demek ki.(afaki bir yorum)
 
Eskiden yakın hissederdim halk insanı olmasından mütevellit:D
Şimdi admin tırsıyom kendisinden 3. Banım onun elinden olacakmış gibi hissediyorum khjhjgjvhvjc
 
Hicbir sey anlatmadigim halde beni anlayan tek insan (yani uzun yillardir tanismis olsak belki anlayabilir insan dogru ama öyle de degil , bı yorum yazıyorum sip diye anliyor ;d )

Ayrıca cok bilgili yoldas olmak gurur verir.
HHA icindi
 
şimdi nasıl sürprizler yapılıyordur doğum günü enderine .p
tekrardan hepppiiiii börtleeeekk :emoji_birthday:
 
Geri