Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Bir rengi olsa siyah ya da beyaz olurdu. Keskin, ortası yok griler çok ona göre değil. Ya sever ya hiç sevmez. Bu sebeple sevgiyi de nefreti de kuvvetli hisseder gibi hissediyorum. Ben güzel olan yönünü daha baskın görüyorum tabii. Yanı sıra memleketine duyduğu aşkta had safhada. Yanlışlıkla Edirneli olsa hayır Van diye talepte bulunurdu gibi hissediyorum Sevgili Zanayı.. :)
 
Kendisi gibi yazmaya çalışarak ifade edeyim.

"Çalışkan ve disiplinli yapısıyla güven veren, pratik ve gerçekçi çözümler üretebilen, sabırlı ve dirençli bir karaktere sahip."
 
Geri