Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
çok sivri dilli ya, biraz daha tatlı sempatik olsa mükemmel olurdu nebilim :emoji_penguin:
 
Bazı şeylere bakış açımız çok farklı olsa da burada anlaşması en kolay insanlardan biri frit bey. Paylaşmayı seviyor, sorulan sorulara bilgisi el verdiğince cevaplıyor. Bilmediği konularda da ‘bilmiyorum’ diyebilecek kadar mütevazı ve özgüven sahibi biri. Yorumlarını özenle takip ediyorum.
 
Kaçırdığı indirimi bir entry’de anlatırken gıybet yeteneğini gördüm resmen. Saygılar.
 
Geri