Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Ankara’nin baglari ve hayati tesbih yapmisim sarkilarinin kliplerinde oynadigini dusunuyorum. : )
 
Fenerbahçe sayesinde hayatlarına hayat katıyorlar. Kendi takimlarinda is yok jfjfjf
Follow we jjfjf
 
Sim sevdigine göre sevilecek biridir diye düsünüyorum , burc yorumlarini da seviyorum kendisinin. Nicki gibi saf , duru ve sade..
 
Güzel, cıvıl cıvıl bir kız. Işığın sönmesin. Yönetim de yakıştı ona...
 
kimdi ah kimdi kimdi kimdi söyleee. gece gece şarkı söyletti bana kim. ares’e benziyür diyen bi ben varım galiba. benziyür napim.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
ksjf ay evet aref. ares nerden çıktı şimdi. başımın ağrısına verelim xd yalnız olmadığıma sevindim ama ben forum geneli için söylemiştim….
 
  • Hehe
Tepkiler: Kim
kendi halinde takılıyor sadiş kimseyle sorun yaşadığını görmedim, forumda görmekten hoşnut olduğum kişilerden. yalnız bana artık kahve ısmarlamıyor oluşu üzücü…. kdj.

kim seni atlamışım kbakma xd sende kendi halinde takılıyorsun…
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
Cok eskiden sinema bolumun de bir konu paylasmis.İzlenmesi gereken filmler vb bir isimdeydi tam hatirlamiyorum.Sanirim bu paylasim silinen ilk hesabindan yapilmisti.Bela Tarr’in Seytanin tangosu adli filmi vardi paylasimda.Film 7 saat suruyordu.Acaba izledimi diye dusunuyorum. : )
 
Geri