Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Galatasaray dışında hayat görüşlerimiz son derece zıt olsa da, onun gibi entelektüel zıtlıklar bu hayatta bana en çok haz veren şeylerden.

Geniş bir zamanda uzun uzun tartışmak isterim.
 
Benim hakkimda yaptigi yorumu görünce musmutlu olmustum, ön yargili degil.
Kendi halinde , kendi alaninda güzel ve upuzuuuuun yorumları var (sey o kismi biraz sıkıcı jxjcd )
Anlayisi icin de tesekkür ederim ayrıca.
Sevmedigi kisilerle muhatap oldugum icin beni sevmeyebilirdi, dislayabilirdi ; yapmadı.
 
Sen aşırı durgun gibisin ya neden...
Serhat'ın daha fazla kirli çamaşırlarını bekliyoruz... jfjfj
 
en eski tanıdıklardan biridir encı. iyi niyetlidir. seviyorum encıyı. foruma en büyük katkıyı sağlayan kişidir aynı zamanda… yönetimden bi tık fazlası bile olabilir dkj.
 
Ya hahahahha
Az önceki konudaki tepkisi çok ponçik geldi
Sana Hatem kahve ısmarlamaz unutur ama ben unutmam ısmarlıcam xd
Kendisini tanımıyorum ama bazı konularda tebessüm ettiren yazıları oluyor
 
Kim hakkında? Ho ho ho… Asla eskimeyecek bu şaka!!! Aslan cimbomlu
 
  • Beğen
Tepkiler: Kim
Köpüşüne aşık oldum... Bana verir misin? Senden yakışıklı oluşuna bozulmuyor musun? Mıncıra mıncıra sevilmelik... köpüş yani jdjdnfn
 
genelde çok erken uyanıyor mersinli tantuni seviyor oldukça eskiden bildiğim biridir
 
Güzel bir anne, dürüst, saygılı ve sevecen. Beğeniyorum ben. Kimseye de çok karışmıyor...
 
tanımıyorum nötr oldugum insanlardan bi tanesi
 
Geri