Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
çok sakin, ılımlı biri. buralara hakim miydi bilmiyorum ama maşallah ne güzel adapte oldu… öğrencim olacak insan :p gerçi bu ara düzgün yazıp beni şaşırtıyor…
 
Öğretmenim olsun Türkçeyi su gibi içerim.

Uslu bi ögrenci olurum.

İmla klavuzu kullanırım.

İmla klavuzumuydu Öğretmenim?
 
iki övmeye gelmiyor çocuğum yaaaa, yine beni krizlere soktu…
 
Öğretmen demek sabırlı insan olmak demek ne yani yaramaz öğrencimi olayım ?
 
Son düzenleme:
Mühendislikten siyasete atılmıştı en son
Orada aradığını bulabildin mi bari...
 
Tartışma konularında yorumlarını severek takip ettiğim biriydi bu aralar sık gelmeye başladı umarım devam eder
 
Kim le çok güzel muhabbetleri ezeli
Rakabet ebedi dostluk falan filannn
 
Yeni üyelerden, ama sivrilmek için garip hareketler yapmıyor. Belli ki bu forumda yeni, forumculuk konusunda yeni değil.
 
Geri