Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Her insan yabancısına değişik gelmez mi?
Değişiğim, değişiksin, değişiğiz...
Olaysız, kavgasız, normal üye.
 
Eğlenceli biri, gülüp geçiyor. Yorumum Duhan içindi.

Eftelya sessiz sakin bu aralar aktif bir üye.
 
Düşünmüyorum xdxd

Şaka şaka kendisine sürekli a4 ü monitöre dayayıp çiziyorsun bir şeyler dediğim için geçen renkli kağıda karbon kağıdı kullanarak bir şeyler çizmiş. Yetenekli çocuk ama kısa, kel, kepçe.

Üsttekiler DUHAN’a idi.

Yelda Hanım ne demek ircci ya. Öğrendiğimden beri, irccilere bulaşasım kaçtı. Allahtan bir iki yerde “Ben kitap okumam kitap özeti okurum.” diyen ircciler var da, bulaşabiliyorum hala.
 
Geri