Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Gizemli bir yanı var Gemiler içindı

Usttekinin güzel eğlenceli yayınları vardı hala yapıyormu acaba
 
Onun disleri benim intoleranslarim basimizi yedi.... Herkesin bir derdiii varr durur icerisundee durur icerisundee
 
Aramızın çok iyi olduğu söylenemez
Ama bir birimize de her fırsatta laf ta sokmuyoruz
Bu olgunluğunu seviyorum
 
Tarafsız sanıyordum
YANILTTI
O TARAF TUTAR BEN TARAFSIZIM.. :)

Need çekil aradan kjkh
 
Gsli yanına uyuz oluyorum. Onun dışında mükemmel bir insan. Steiner'in ortaya attığı dünya vatandaşı tanımlaması.
 
Geseli olmasından mütevellit yıldızımız çok barışmıyor...
 
Geri