Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Biraz sitemli. Ben bir zararını görmedim. Arada kaybolup geliyor.
 
İçimden geldi bunları yazmak. Bazen kaybettiklerin kurtulduklarındır. Çiçek gibi kızsın değerinin altındakiler için canını sıkma.
 
kendi halinde, arkadaşlarıyla eğlenen, pozitif, gelişinin ikinci gününde sağa sola laf sokmayan, sivrilmeyen bir beyefendi. böyle yeni üyelere hasret kalmıştık. hoş geldiniz arda bey.
 
Her yeni gelen üyeye laf sokup
Karşılık alınca da aaa oynuyoruz diyip işin içinden sıvışmaya çalışan bir arkadaş cağzımız.. :)
 
zana, seni ne ciddiye alıyor ne de önemsiyorum. sal artık beni..... hiçbir yazdığına, hiçbir alıntına karşılık vermiyorum, ama durmuyorsun. lütfen, sal artık. deli ettin kendini iyice.lksdjf
 
Yaw he hee tamda dediği gibi kjkjkj

Han iyi biri biraz melankolik :(
 
Herşeye birgün oda alışacak. Kimin ne olduğunu zaman çok iyi yüzüne vuruyor.
 
Geri