Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Özlüyoruz sezeni birde şarkı söylese misss
 
Ahahah az önce iftira yedim ban yesem NOlur yinede özle beni ahahaah
 
tatlı
en sevdiğim özelliği forumda kaos çıkacağını anladığı an hemen yeni konular açıyor :d <3
 
Çok efendi diğer forumda da görüyorum
 
Forumda müzik zevkini @Arkhe ile birlikte en beğendiğim üye.

Bu iki ismin “Şu an ne dinliyorsunuz” konusuna yazdıklarını gördükçe muhakkak bakıyorum konuya, çoğunlukla dinliyorum paylaştıklarını. Bilhassa o şarkıyı dinlememişsem daha önce.
 
He deyip basindan savmak varken neden illa fikirlerini soylemek zorunda hissediyor gibi birsey gecti bugun icimden. Sal gitsin yahu inanilmaz huzur veriyor basindan savmak.
 
Duygusal anlamdaki mutluluğuna tanık olup mutlu olduğum biri Slash. Nazar değmesin, daimi olsun.
 
Geri