Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Altin üye ve avatarsiz hali bile "mor" , benim en sevdigim renk kendisi ahah
Kendi halinde , densiz hicbir yorumuna da denk gelmedim , avatar secimi iyi , kibar , sevdiklerini güzel seviyor sevmedikleriyle muhatap degil..
Bu kadar gözlemleyebildim
 
hareketli ve sanki ani duygu değişimleri yaşayan biri
 
Son düzenleme:
Konu Galatasaray ise gerisi teferruattır Kim için. Kim için? Evet Kim için… Zaaaaa xd
Tamam tamam yapmadım.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
İnşallah yenge buraları okumuyordur. Bu espriden sonra karar değiştirebilir… fjjfjfj
 
O beni en salak hallerimle kabul etti <3 ne kötülerini ona yapıyorum hfdfhhh

çok seviyorum Ayşe Kadın’ı. Kudurtucu bi özelliği var evet ama klasik Fenerbahçeli skills işte napsın…

Tertemiz kalpli:)
 
Bugün FB ile alakalı fikirlerinden ötürü gözüme batıyor. Akşama neler olur Allah bilir…
 
Geri