Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
rahşan affından faydanlanmışta gelmiş gibi bir havası var
 
GS konularında damarına basmaya çok çalıştım ama adam çok rahat, çok profesyonel. Bana mısın demedi : dd
 
Yakaladımmmmm
Her kararıma muhalefet olsa da çok sevdiğim bir üyedir kendileriiii <3 abim olsa bu kadar sevemezdim bdkdkkdkd
 
Kuzuş miniş şeker ufaklık gamer girl. Agucuk da bugucuk diye sevesim geliyor. Tipe bak
 
birbirimizi tanimadigimiz farumdan bir üye diye düsündim
 
Geri