evet, güzel geçerdi. "-di"li geçmiş zaman. geçmiş gitmiş işte. en son hatırladığımda pek kıymetli pabliş'in gazına gelip mikrofon başına geçtiğimde bir tek kendisi vardı. ondan sonra, "sanırım bu yayın işini mazide güzel bir anı" olarak sonlandırmam gerektiği hissine kapılmıştım. ayda yılda işte böyle bir zehirli ok atılınca depreşiveriyor. ama önceden öyle miydi? heyecanlanıyordu insan. yaşlanmışız artık.......... evet neden olmasın? 8-10 kişi şu maçlar bittikten sonra hazır kıta toplaşırsanız, tozlu raflardan mikrofonumu çıkartırım........
gelelim üstteki üye hakkındaki ne düşündüğüm hususuna...... hayranlık besliyoruz efendim.......