Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
aklımda öyle kalmış nedense : pnevşehirli değil yanlışın var
ağır abimi : D
Seninde teyzenler burdaydı sanırımWiltord’da mı nevşehirli? Forumda ne çok Nevşehirli varmış. Eftelya forumumuzun Nevi şahsına münhasır fotoğrafçısı. Kapadokya albümünü takipteyiz
pardon o haldeyok nevşehirli değilim ben
pöfssss
Eveet nerden biliyorsun? ( ben mi söylemiştim daha önce? )Seninde teyzenler burdaydı sanırım![]()
evet sen söylemiştin çok uzun zaman önceEveet nerden biliyorsun? ( ben mi söylemiştim daha önce? )