Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Aziz in böyle yaramaz, hoppirik hallerinin altinda, son derece ciddi, derin ve zeki birinin oldugunu biliyorum ya..
Kafa 3 milyon , satürnümsü hatta plütonümsü.
Bu aralar cok iyi oldugunu görüyorum...mcx
 
Boşandı. İnşallah mutludur… fjkfjfj
Şakka jdjfj
İyidir severim ama çevresini çok şey edemiyorum…
 
  • Hehe
Tepkiler: Kim
Forumun müzmin bekarlar şeysinden en kısa zamanda başını yakması dileğiyle
 
Son düzenleme:
gs maçı olmadığı sürece, “kendi halinde…..
 
ayy en sevdigim kisiler arka arkaya gelmis. tanıdıgım en saf temiz kalpli kisi olabilir aysem. onun en kötü özelligi biz olabiliriz…. ha bir de fenerbahçe..
 
Geri