Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
adamin dibisin dibi halden anliyorsun aferim sana

ben birtaneye raziyim
 
O da bizi zorbalıyor artık uyum sağladı…
 
profilresimdaki kadin baya güzel
malisef kendisi deyil
 
okadar hoş biriki sadece karsılıklı oturalım ve sıfatına bakıyım.
beni çok etkilemiştiii gerçi bakamam sanırım ya aşırı utangacım fazla albenili hoş bir kadın görünce yolumu deiştiriyorum ben ya okadar utangacım ben :( < SEzen içindi

amert bey sessiz ve kendi halinde
 
Güncellenme tarihi geçmiş
Tekrara düşüyor
Bir an önce kendini resetlemeli

biden
 
bana bir deyil iki deyil
tam 3 kadini laik görüyor
 
bu sirayi bozmakda cok mahirim hazir bozmusken birdaha bozum
bir üstekine yazacaktim

banane ben bozum siz düzeltin ^12
 
İnsanın olan iki gıdım türkçesini de bozmaya meyilli
 
O kadar mesajı ne ara attı ya diye merak ediyorum
 
Geri