Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Tam bir Bartınlı :d
Gsye rağmen severim, iyidir yaa
 
Tweety nickli bir üye vardı, W onu anımsatıyor bana nedense.
 
  • Hehe
Tepkiler: W
Gördüğüm kadarıyla en uysal koç burcu olabilir kendisi.. :)
 
Ruhu siyah avatarı rengarenk olsa noluuuuurrr :p
Hatay kısırı yap da yiyelimm
 
ay avatarının şirinliği ^33 hep ılımlı, yufka yürekli, tatlı çiçeğimm. sen bana napıyon…
 
Ponçik bir hanım kızımız. Öyle intiba bıraktı bende.
 
Güzel müzikler dinleyen biri… Vesilesiyle biz de kapıyoz bi şeyler. Sağlıcakla.
 
yardımsever merhametli korumacı adam… lovelanmış… çok çook mutlu olsun<3
 
bi resim koysada bi göresek kimdir inmi cinmi
 
Geri