Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Forumu forum gibi kullanıyor. Olayı kaosu yok. Mikemmel ve çok tatlı seviyorummmmmmmmm
 
Az önce üşenmeden 2 paragraf yorum yazdığım bir konuda, yorumumun altına “zengin garı bulsak da parasını yesek” yazarak hayatı sorgulamama sebep olmuş, şahsına münhasır bir abimiz. Tabiki ben bunu evrenden gelen bir mesaj olarak yorumladım. Djdkdk
 
serçe’nin yokluğunda biraz yalnızlık çekiyor olmalı. genel olarak iyi biri olduğunu düşünüyorum.

*sezen hakkında pek fikir sahibi değilim, ara sıra görüyorum.
 
Tanımıyorum

serçe yi özlüyorum evet ama yalnızlık çekmiyorum :)
 
Birebir sanırım hiç sohbet etmedik ama etkileşimiz iyidir severiz birbirimizi
 
Neyi Seziyor acaba? Hani “sezen” ya eheh:emoji_wink: çaktınız mı inceyi :emoji_wink: bi şeyleri sezen hani :emoji_wink: ehhe:emoji_upside_down: taam nan vurmayın gidiyom.
 
Başı bağlandığından beri bizi bir miktar ihmal ediyor. Özlettiriyor kendisini, etmesin. Akşamdan akşama da olsa bir yazsın. Özlüyorum moğolumu.
 
Geri