Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Değerli ve naif bir yöneticimiz
 
Keşke boş yapmasa :)
Ayy naptım ben şimdi salar kamkimlerini üzerime jhjhjhjh yallahhhh
 
eftelya hanım forumda herkese aynı mesafede gibi duruyor, divine heart bey hariç. onun dışında kimseyle muhabbeti yok sanırım. konularını açıyor, arada yorumlarını yapıyor ve gidiyor, mis gibi. bi de 6 ayda bir nick değişip bi özlem olup bi eftelya oluyor, azıcık kafam orada karışıyor ama artık alıştım… sevgiler.
 
Geri