Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Senin görümceliğini yesinler ahhshshsh benim için hep en iyisini istedi. Nasıl istemişse artık bi anda en iyisi ile ödüllendirildim. İyi ki var Diloş’um <3 kız arada 1 milyon dolar falan da isteseydin ya bee…
 
Çok gezen mi bilir, çok okuyan mı deseler Reyhan derim
 
Relatiii kac yil oldu bilmiyorum tanisali, iyi bir insandir, yardimsever, zeki. Yaziyordu diye hatirliyorum siir, kitap... Devam ediyor mu bilmiyorum :)
 
Yazıyorum hala hatırladığın gibi...
...ama bir şeyler okudum üzücü bir haber almışsın başın sağolsun..
 
  • Beğen
Tepkiler: W
Bana karamsar mı ne yazmış bir yerde. Aşk olsun yaa kfnnfnf
İyi birine benziyo kendisi
 
Geri