Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
BerduŞ amcam var o saniyodum başta sevip duruyom o da demiyor ki hic ben o değilim djcjffd
Neyse onu da amcamız kabul ettik , sevdik velhasil ;d
 
Mikemmel bir insan. Temiz kalpli biri. Kırılmazsın umarım hiç sadiş <3
 
Çay içti mi acabaaa merak ettim bilmem ne dağlarında
 
anlam veremediğim bi tavrı olsa da bana karşı, seviyorum ben hilal’i. iyi olsun, mutlu olsun
 
Lena kim ki zaten yorumlayayım? Eskisi gibi turşu için şiirler yazmıyor, artık sevmiyor mu?
 
Çok iyi kod yazar, hem de sağ tıklayınca okey ters dönsün düzeyinde değil. Bayağı bayağı yazar.
 
Oyunlardaki sakinliğinin üstüne iğneleyici yorumlarda da sakin. Sakin sakin yapıyor ne yapıyorsa. Sinir bozucu. Benim sinirlerimin bozucusu değil tabii. Seviyorum bu adamı. Teallamm ya. Ciğerini yerim..
 
onun için ne yazsam hep eksik kalacak gibi hissediyorum, muhteşem bir kalbe sahip çümkü. sonunda aradığı aşkı da buldu, pek mutlu. e görümcelik yükleniyooor.ghjghj
 
Geri