Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Pizzayı Kapiçino ile birlikte yemeyi bırakmalı ;s5
 
sesi güzel güzel şarkı söylerde biraz kıskanc ya hemcinslerine laf atar bazen forumoyunlarında filan
bide 40 yaşında :/:D
 
Son düzenleme:
balı… böbjbjjs. oyun oynamadan da yaşayabiliyomuş… takılıyom bu arada, oyuna karşı diilim. düşünceli ve inanılmaz yapıcı biri. tanımadan önce de doğal geliyordu bana, hâlâ öyle. olumsuzluklardan uzak hep iyi olsundu.
 
Çok seviyorum öyle böyle değil… Melis
Niç sürekli etiketliyo sıkılmıyo da
 
Geri