Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Ahahah soğuk kanlı olmana bitiyorum iiyki varsın tamam ban yiyeceğimi anladığım an çıkarım merak etme sen ahahah
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
Basit bir kuşum pardon kulum w hanım öyle yaşayıp gidiyorum kriminal bir olayım yok ahahah bir kate midiltın değiliz : D
 
  • Hehe
Tepkiler: W
çok bir şey yazmama gerek yok diye düşünüyorum, zaten konuşmam biliyor… en mütüş emojilerin atılacağı birisi. :emoji_star:
seveni de kıskananı da çok maşallah…
 
Sessiz ve kendi haLinde.

Ins altima hoslandigim kiz denk qelirde bnm hakkimda dusuncelerini dile getirir.
 
Geri