Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
siz de çok sevimlisiniz hanımefendi ^33
o kadar doğal ki, her hali… yorum yapmadan geçesim gelmiyü. en bi sevdiklerimden<3
 
oyun sevmeyen insan hayatın %99,99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999'undan tat almıyodur
net
 
İsmi çokzel. Cafcaflı bir ismi var ama o ruhu gibi sade nickini tercih etmiş. Tatlııııı
 
Kendi kendine eğleniyor, eğlendiriyor. Fotoğraflardaki detaylar da güzel.. asldmşa
 
ben de wati’yi severim… kimsenin tavuğuna kış demez genelde onun tavuğuna kış derler çnkü….
 
  • Öpücük
Tepkiler: W
Ben de lena yı severim. Kimsenin pandasına yallah demez

oyun imzamda onun “hahabokhaha” imzasını kullanmıştım bi ara skdhdfkfkfj
 
Ben de yyy ‘ u severim herkesin tavuğuna koş der
Hoş eğlenceli birine benziyor ah bide valoya başlasa…
 
Kendimce zeki ve oldukça eğlenceli bulduğum üye. Ne ara geldi de sanki 50 yıldır aramızdaymış gibi sıvıştı onu da anlamadım ama çok rahat adapte oldu. Bunu da ilk söylediğim cümleye bağlıyorum. Denk geldiğimde ne yazdı diye baktığım birkaç üyeden biri.
 
Fikir alışverişinde bulunduğum kişilerden bir şey sorunca en ince ayrıntısına kadar anlatıp yol gösteriyor..
Bakalim ne zaman yüzümüz gulecekk..
 
Kahvelerden fallara, burçlardan yorumlara.. Bir zamanlar daha aktifti sanki Sade, bol bol kahve fotileri ile renk katardı.
 
Geri