Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Şakaysa komik, değilse daha komik. Tatlı biri ama yanlış kişilerin eline düşmüş. Biraz daha geride durup analiz etse daha iyi kendisi için
Yanlış analiz komedi ilgi alanım değil :)

İkincisi ben özgür ruhlu ele avuca sığmayan biriyim kimsenin harcı değil beni avucuna almak :)

iyi analiz yapmadığımı da kabul ediyorum birileri hakkında peşin konuşmamam gerekiyordu :)
 
Ben bi bk ydm. Gittim keratin düzleşme yaptırdım. İstesem de eski kıvırcıklığı olmuyor fkfhdhfh
Etkisi geçsin de yapayım. Özledim .((
 
Sevgili derin bana karşı çoğu zaman anlayışlı ve merhametli olmuştur, ultra epik saçmaladığım anlarda bileğ.
o yüzden musait bir zamanda onun için bol isotlu bir çiğköfte yoğurup mümkünse mancınık ilen isviçre taraflarına fırlatmak istiyorum.
 
Paskalya diye yattın bütün gün lülü dkfjdjdj keşke yemek sektörü için de geçerli olsaydı .(((
Nerede duracağını ve durduracağını iyi bilir, azami 30. Dkfhdjdjdhdh
 
  • Kahkaha
Tepkiler: W
İlk geldiğimde kadın sandığım üyelerden.... Bunu da burdan itiraf etmiş olayım, beni şok etmişti sonradan :D iyi biri izlenimlerime göre.
 
kendi halinde uyumlu ve iyi kalpli biri olduğunu düşünüyorum
 
Geri