Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Benceee çok iyi biri. Herkesle olması gerektiği kadar bi samimiyeti varmış gibi hissettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kim
bi arkadastan alabileceginiz max verimi alıyosunuz. komik, eglenceli, anlayıslı, zeki ve en önemlisi de hukuk biliyor….benden sıkılana kadar yakasındayım
 
Çok durgun ve kendi başına takılıyor. İyi misin mastör…
 
Ben iyiyim ve orucum jjnfnfn
Biraz halsiz…
Kim severim gsli olsa da
 
  • Beğen
Tepkiler: Kim
Soğuk kanlı olması sinir bozucu
 
Nurcu falan ama(hemen bir sıfat takıştırma) çizgisini beğeniyorum. Bir ara kendisiyle uzun uzun islam felsefesi hakkında hasbihal etmek isterim.
 
Forumun fitne fesat yuvası adeta. Zebaniler milleti çatallariyla ateşe atarken bu şeytan da keyifli keyifli mohitosunu yudumluyor sanki , o kadar kötü o kadar gaddar.
 
Hahhaha yakından tanıyınca böyle iyi huylu biri gibi, needin kamkisi, boğaymış skandal fkkfjfj
 
Tanımış beni. Ne demiş Ahmet Ümit? “Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktım.” Zalim olacağımıza alçak olalım.

Onur duyarım.

Mohitoyu da turşu suyuna tercih ederim xd

Angie :
Söylenmedi hiç
Sana layık düşler benden önce
Tutsak yüreğim
Biliyorsun sen de ince ince
Yangın yeri hep
Buralar sayende, yok şikâyet
Gel bir sarayım
Aşkın olayım
 
Kısa sürede benimsediğim her anlamda kendime yakın hissettiğim ender insanlardan biri
Klavyesi de iyi laf yapıyor avukat neticede kjkhkhj
 
Geri