Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Sessiz ve kendi halinde
 
İftarını ban yiyerek açıyor diye söylenti var.
 
Tanrımmm ne kadar komik bir üye
 
Bir erkek için fazla detaycı geldi bana :emoji_thinking:
 
Sözde bugün bulaşacaktık. Fırsatını yakaladığı an uyku düzenini bozmakta bir meister. 19:00 da uyandı...
 
bu nicki yasaklıcak kişi daha anasının karnından doğmadı : D
yanlışın var bahane sözlük severim mesela
 
Murat ile burçdaş olacağım aklımın ucundan geçmezdi…
 
foruma aktifliği ile neşe katan, sanki melekler daktilo başında kader yazarken yanlarında oturmuş da turşu suyu içerken onları seyretmiş gibi salaş ve rahat bir üyemiz.
 
Geri