Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Ya insan avatarını değiştir bari onca sene geçmiş, dijital görsel sararmış ya.
 
Forumun dedesi yakında dede nikahı bile kıyabilirmiş kjkhkh

bi üstteki içindi :)

Kürt ile muhattap olmayan Kürt kjkhjhjg
 
herkese karşı genel bi mesafesi var, eğlenceli de aynı zamanda. samimi buluyorum
 
Lena'yı severim ya kimseye karşı kırıcı değil arada gelir "Lena kim ki" der ve kaçar. :)
 
Yorumlarını severek takip ettiğim insanlardan birii tekrar online olduğunu görmek güzel
 
yok olup arada geliyodu konu açıp gidiyodu
şimdi daha sık görüyoz yorum yapıyo falan
halka karıştı resmen
 
Kuaför anlamında güzel iş çıkarıyor en son attığı sarı çok iyiydi işinin ehli gibi
 
Geri