Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Gizli adminim evet :emoji_sunglasses:

Ahahhahh forum delirdi oto mesaj atıyor
 
Çok sevdim adaşımı. Kendi halinde bir hanımefendi. <3
 
Minnos duruşunun ardındaki ejderhayi görmediler daha tabii.
Benim bir kac kez gormuslugum var... Hiç Düşünce.

Stock ta fenadır kızınca.
Çok kızgın haline şahit olmadım hiç gerçi...
 
Sadiş iyi niyetli, kendi gibi olduğu gibi ortada, cesur biri. Hayat yüzüne hep gülsün… <3
 
Geri