Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Ay lülümmm geçen gece milletin açığını ararken konularda seninle sohbetlerimize denk geldim Şini falan da vardı. Midemden her türlü böcükler uçuştu. Sevgim depreşti. İyi ki varsın burada :’))
 
  • Kahkaha
Tepkiler: W
Olgunluğunu çok seviyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Kim
Haci hidraya benzeten oldu mu seni hic?
Duzenleme:Kim'e sormustum fakat gec kaldim.
 
Geç kalan bir abimiz
 
iyi bir adam bazı söylemleri tuhaf geliyor ama olsun
 
GS konularının müdavimi. Takılmaktan, germekten büyük keyif alıyorum :ddd
 
Geri