Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
sakin sakin takılıp buraya bir kaç yorum yapıp çıkıyor berdüş. daha fazlasına denk gelen oldu mu? sanmam…
 
Ecoşummm bir tane. Çok severim. Aklımda hep panda ve turşu ekmekle kalacak…
 
Angie'ye çok takıldığına tanık oluyorum. :) Haricinde çok katılımcı değil ara ara yorumlarına denk geliyorum, sakin bir mizaca sahip.
 
@yeLda 'ya Birşey söylemek istemiyorum.Çünkü o kendisi bende olan yerini biliyor.
 
Şuan onun hakkında bişey düşündüm ama söylemem :(
 
Deli dolu biri :) ne tepki vereceğini pek kestiremeyeceğim hatunlardan böyle kıpır kıpır farklı bir kadın :)
 
  • Kalp Gözler
Tepkiler: ne
Kalbi güzel biri bence. Neşesini etrafına da yansıtan ve neşe yükselten bir arkadaşımız. Görünce mesela bakıyorum ne yazmış ne etmiş diye.
 
Geri