Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Ahsmsahahahahajshdysg
Ama sana kötü olduğunu söylemiştim. Oruçluydun fark ettiremedim ne anlattıysam fkfjfh

benim de çizimlerim var, gapışırsak kazanırım. Tşkler
 
ben annaya rakip gelmiştim zamanında ama senle çatışırız...
ben çizimlerimi hep daha kötüsü olacak şekilde yapıyorum sevgili Elektrik Mavisi arkadaşım..
çatışalım dsjffg.
 
çizimlerimden bi tanesini görsen kaale almayıp yumruğumu havaya kaldırırsın kadhkdkdhdh çok da şeyapma :dd

Anna yı çok özledik .((
 
Bi öpücük atıyor bi hareket çekiyor. Çözemedim valla.
 
Sanki burcu ikizler yükseleni terazi öyle duygu değişimi içinde gibi geliyor :d
 
  • Kahkaha
Tepkiler: ne
Üstteki üye hakkında pek çok düşüncem var…. Bu adamdan nefret edebilmek için nefretten yaratılmış olmalısınız. Adam zeki arkadaşlar. Komik de. Bi de sempatik namussuz. Her türlü şakalaşmayı, esprileşmeyi; “la acaba alınır mı?” düşüncesinden uzak yapabilirsiniz ki alınırsa zaten size hissettirmeden gıdıklar kelimeleriyle de kenefte anlarsınız… Sevmeyek de taşa mı dönek be @HosgeldinHarunAbi <3
 
Raijin öldü artık… Ölüm tanrısı yaptık, şimşek/yağmur zart zurt tanrısı yaptık e bi de gitarın tanrısı yapalım dedik…

Zanaatkar olduğu kadar sanatkardır da Büyücü. Ellerine sağlık.
 
O bizim cengomuz. Çok iyi kalpli, çok minnoşşşşşş
Hatem yakında Fenerli yapacak Allahın izniyle ndnndn
 
Geri