Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Emekli olmuş bayram ikramiyeleri yattı mı acaba kjkh yaaa tmm çekiliyorum oyundan kgjgjhbhgkfkf

@Serçe o yorum senin için seğil kuşum ahahaga nasılda kaşını çattı yaa
 
Ender son zamanlarda forumda baya aktif. :) insanları kırmadan fikirlerini söyler geçer.
 
Yükseldiğinde bile üzemiyor öyle yufka yürekli
 
forumsalcılıktan irc,mırc vb türevlerine evrilmiş biri
 
Buyucu : Geçen denk getiremedim, bir daha buralara yolu düştüğünde birlikte bir kahve içelim.

Nyc : Muradım ya, çocukluğumu bilir çocukluğunu bilirim. Kadim forumculardan. Herseyforumu hatırlıyorum, @Arpes soytarısı ile forum aşkımız kabarmıştı. Googledan “forum” diye aratıp girip bulmuştum. Maria hariç o dönemden herkesin telefon numarası da var mesela hâla ben de. İyi dostluklardı, telefonlaşırdık da sürekli.
 
Çoh mütevazı çohh koca rankı elinin tersiyle itti kjkhkhkh

mavi daha iyi yadiryamiştim kahverengini zaten :))
 
Geri