Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Bi yerlerde “;d” şunu gördüğümde aklıma ilk gelen kişi.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
Shinimkhan da selam veremiyorduk jinli nickinde çok sıcaktı slash olunca ferahlama geldi heralde soğuk biri oldu
 
Beni rüyasında mı görmüş acaba burada hiç foto paylaşmadım
 
Teoman şarkısını anımsatıyor bana fjfjjfjfjfj
 
Teoman klipleri film şeridine döndü gözümde kjkjkh
 
Bu kızın bir delirmesi gerekiyor heyt ulan deyip masaya vurması gerekiyor kabuğunu at hayatı yaşa Sjsssj
Slogana gel be
 
Ağzımın ortasına şaplak atıp minnak burnundan bir makas almayı kjkhkjj
 
Çokkk ama çokkk sevecen sempatik
En az Soğuk baklava kadar tatlı <3333333
 
Geri