Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Kotiyê pis kıskanmışsın resmen sevmedim ben bunu amedli bile olsa alın şonu burdan gözüm görmesin kjkjk
Yikil karşımdan kurmi kjkjkj
 
Lablum benim yaa çoh içine şetmiş oturmuş beni burda kuruşlarınız sevdirmeye çalışıyor kurban olduğum kjkjkjk
Ama zaten sevîlmeyecek biri değilim alın nal gibi ayın üyesi rankım var ilk aydan hemde kjkjjjk
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Öpücük
Tepkiler: ne
Puahahahahahzhdvjvjfkckckck kardeş payı>>>>işler güçler
Kayak hocası glb kaskı da var
 
Severiz yani ben seviyorum Sjsjsj
 
Hisleri kuvvetli biri olduğunu düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: ne
632.

12,633
12,634
 
Yoruyorlar insanı doupt kendine kalmak istiyorsun bazen.
 
serhadullah diye hafızamiza ayrı kazindi bremin<3
biri benim canımı mı sıkıyor anında ona giderim...
 
Geri